• Încercați gratuit sistemul CRM de la Zoho

    ZOHO Bigin și ZOHO CRM, două sisteme
    pentru echipe mici sau pentru corporații mari.
    Gestionarea clienților pe laptop, tabletă sau mobil. 
    Marketing CRM, e-mailing inteligent, business pipeline și multe altele.
    Zoho Premium Partner

Ce este un CRM și la ce folosește? 
Faceți cunoștiință cu Zoho CRM și Zoho Bigin.

Ce este un CRM?
CRM - Customer Relationship Management (managementul relațiilor cu clienții) poate fi definit în multe feluri, în funcție de ceea ce așteptăm de la el. 
Pentru unii, este o strategie de identificare, înțelegere, gestionare și satisfacere a nevoilor de afaceri ale clienților potențiali și existenți. 
Pentru alții, este un sistem care  ajută la captarea de informații diverse din mai multe domenii pentru a oferi o imagine completă (la 360 de grade) a nevoilor și cerințelor clientului. Oferă diferite modalități de gestionare a proceselor de afaceri și de marketing și a modului de abordare, de solicitare de informații sau de interacțiune cu clienții în mod regulat.
În ambele cazuri, un sistem CRM ajută companiile să construiască și să consolideze relațiile.

Zoho CRM în câteva variante de funcționalitate și de cost

Software Zoho CRM

Zoho CRM are capacitatea de a fi extins în funcție de nevoile dumneavoastră. De la persoane fizice care pot folosi versiunea gratuită a CRM (CRM Free sau versiunea CRM pentru organizații non-profit), până la grupuri de lucru mai mici care nu au nevoie să personalizeze sistemul pentru ei, ci folosesc setările interne ale CRM așa cum sunt. Pentru aceștia, versiunea Standard este potrivită. Utilizatorii mai avansați vor beneficia de automatizarea proceselor de lucru, de propriul client de e-mail de afaceri sau poate de conectarea la alte aplicații externe. Acest lucru este posibil cu versiunea ZOHO Professional. În vârf se află cea mai populară versiune, ZOHO CRM Enterprise. Este un software CRM care nu are limite. Cu inteligență artificială, grafice de control și șabloane de comunicare personalizabile, portaluri pentru clienți, automatizare internă nelimitată a activităților, schimbarea instantanee a localizării în altă limbă și conectarea la alte aplicații ZOHO, nu are concurență în ceea ce privește raportul preț/performanță. Pentru mai multe informații, puteți vizita și zoho.com, la secțiunea CRM.
CRM Complet versiune de probă

Zoho BIGIN muncă eficientă și simplă

Tabloul de bord Zoho Bigin

ZOHO BIGIN este o versiune simplificată și ușoară a ZOHO CRM. Nu conține nimic care nu este necesar pentru a lucra rapid cu clienții, oportunitățile sau cazurile individuale de afaceri. Cu toate acestea, are unele caracteristici specifice care se regăsesc doar în cele mai înalte versiuni ale ZOHO CRM. Printre acestea se numără conexiunile IMAP pentru serviciile de e-mail, automatizarea proceselor interne, notificările automate sau o aplicație mobilă cu toate funcțiile. 
Scopul a fost acela de a oferi o aplicație care să fie lipsită de orice balast inutil și, în schimb, să fie cât mai mult în concordanță cu practicile de afaceri zilnice și cu nevoile vânzătorilor, ale echipelor de lucru și ale oamenilor care se deplasează pe teren. Și toate acestea la un preț imbatabil. Aplicația este gratuită pentru persoanele fizice care o vor folosi doar în scop personal. Pentru echipele de lucru care au nevoie să partajeze date, să comunice între ele și, de asemenea, să profite de multiplele funcții și procese de automatizare, sau au nevoie de conectivitate profesională la serviciile de e-mail, este la un preț complet imbatabil și asta include aplicația mobilă completă offline menționată mai sus.
Mai multe informații pot fi găsite, de asemenea, pe site-ul ZOHO, în secțiunea Bigin.
CRM Bigin Complet versiune de probă