Zoho suportă integrarea Daktela

26.01.23 19:09:20 By Milad

Integrarea gateway PhoneBridge vă permite să utilizați sistemul telefonic Daktela VoIP în aplicații Zoho precum CRM, Desk și altele

Pro Futuro Consulting și Daktela au semnat un acord de cooperare care a rezultat într-o ofertă comună de servicii de telecomunicații integrate cu soluțiile Zoho. Clienții au obținut acces, printre altele, la Daktela Contact Center integrat cu Zoho CRM și au ajuns astfel la o funcționalitate nou-nouță: apelurile telefonice devin automat elemente CRM. 

Angajații care apelează au acum acces imediat la date și la istoricul contactelor. Deci, înainte și în timpul apelului, aceștia au acces deplin la informații actualizate.
Datorită acestei funcționalități, angajații pot începe un apel telefonic cu un singur clic de pe laptop. În plus, sistemul identifică apelantul și prezintă datele selectate stocate în aplicația CRM.

„Integrarea Daktela Contact Center și Zoho CRM este un alt pas excelent în atingerea misiunii noastre de a aduce companiile și clienții lor mai aproape împreună și de a ajuta companiile să creeze o experiență excelentă pentru clienți, asistență fără probleme și vânzări mult mai eficiente. Clienții nu trebuie să piardă timpul explicând de mai multe ori cine sunt și de ce au nevoie. Agentul, persoana de vânzări sau persoana de asistență poate gestiona sau deservi clienții mai rapid, fără a fi nevoie să folosească mai multe sisteme sau baze de date diferite”, explică cofondatorul Daktela Richard Baar.

Serviciul permite utilizatorilor să formeze un număr direct din CRM. Pentru a apela un client, acesta trebuie pur și simplu să facă clic pe numărul de telefon de pe ecranul computerului. Integrarea se conectează apoi la Daktela PBX și formează automat numărul clientului. Apelurile pot fi înregistrate și salvate automat în sistemul CRM împreună cu orice operator de date suplimentar completat în timpul apelului

Această funcționalitate poate fi folosită de orice departament al companiei în care munca obișnuită a angajaților implică apeluri telefonice, negociere și contact continuu cu clienții. Oferta se adresează în primul rând departamentelor de vânzări, companiilor de vânzări, centrelor de apeluri și altele.

Clienții au primit asistență pentru implementare și servicii de la Pro Futuro Consulting pe piața poloneză. Daktela Contact Center include anunțuri în 52 de limbi diferite.
Integrațiile Daktela și Zoho pot fi descărcate de pe Zoho Marketplace sau ne puteți contacta și vă vom ajuta cu configurarea inițială