Noi funcționalități Zoho CRM pentru echipele de vânzări

05.04.23 20:48:34 By Milad

Accelerează-ți procesul de vânzări cu Zoho CRM

Zoho CRM vine cu noi caracteristici în mod regulat și, în acest articol, dorim să vă prezentăm noile caracteristici și funcționalități pentru abilitarea vânzărilor.

Email threads

E-mailurile sunt în continuare cel mai frecvent canal de comunicare în relațiile de afaceri.

Una dintre marile îmbunătățiri constă în faptul că nu mai sunteți obligat să citiți fiecare conversație cu un client ca pe un e-mail separat. Zoho CRM suportă acum vizualizarea e-mailurilor în fire de conversație. Puteți deschide orice e-mail și pur și simplu extindeți lista de e-mailuri atașate pentru a vedea întregul istoric al corespondenței.

Câmpuri sumare de tip roll-up din înregistrările asociate

Atunci când reprezentanții de vânzări lucrează cu clienții lor, este benefic să aibă un rezumat al înregistrărilor cheie pentru acel client pentru a-i  ajuta să prioritizeze angajamentele și să optimizeze procesele. Rezumatele câmpurilor de tip roll-up oferă utilizatorilor acces rapid la date precum numărul total de activități în așteptare pentru un potențial client, data la care trebuie să se desfășoare următoarea activitate și detalii la nivel de companie, cum ar fi veniturile totale generate, afacerile în curs de desfășurare, afacerile pierdute și multe altele.

Suport pentru subformulare în șabloanele de e-mail

Subformularele oferă o mare versatilitate în ceea ce privește modul în care legați informațiile în Zoho CRM.

Acum va fi posibil să inserați orice subformulare ca tabele în șabloanele de e-mail și apoi să adăugați sau să eliminați rânduri și coloane din formulare, la fel cum ați face cu orice alt tabel din Zoho CRM.

Aceste noi caracteristici sunt lansate treptat în conturile de utilizator și, dacă doriți să accelerați acest proces, vă rugăm să ne contactați și vă vom ajuta.