Noua versiune Zoho Bigin - CRM pentru companii mici și mijlocii

10.03.23 12:34:11 By Milad

Zoho Bigin - CRM cu funcții complete pentru companii mici și mijlocii

Bigin oferă un CRM simplu, dar puternic, fără bariere mari de intrare și costuri. Întreprinderile mai mici pur și simplu nu pot gestiona mai multe instrumente de implicare a clienților sau nu își permit o soluție mai robustă din cauza resurselor și bugetelor limitate. În mod frustrant, multe dintre soluțiile CRM disponibile pentru întreprinderile mici oferă funcționalități limitate - în care nu sunt incluse aplicații mobile personalizate, comunicarea cu aplicații terțe, partajarea datelor sau chiar gestionarea proceselor de vânzare.

Ca urmare, acestea nu sunt apoi în măsură să ofere nivelul de servicii de care au nevoie IMM-urile. 58% dintre întreprinderile mici spun că identificarea soluției tehnice care le va fi cea mai bună pentru ele reprezintă o provocare.
În plus, conform ultimului nostru sondaj, jumătate dintre acestea au probleme în integrarea noilor aplicații cu cele existente.
Cea mai recentă versiune a Zoho Bigin include gestionarea completă a proceselor de afaceri prin intermediul funcției Team Pipelines, care constă în utilizarea mai multor "conducte" și "subpipeline". Aceasta poate acoperi mai multe procese de afaceri complet diferite într-o singură companie, cum ar fi vânzarea cu amănuntul, cu ridicata și servicii.

În plus, pentru diferite tipuri de servicii și asistență pentru clienți, Bigin este singurul care poate asigura toate operațiunile cu clienții, cum ar fi vânzările, îmbarcarea, livrarea, instruirea, marketingul și multe altele. Toate acestea cu o interfață grafică intuitivă și o aplicație mobilă. Aceasta le oferă utilizatorilor o imagine de ansamblu instantanee a stadiului în care se află în prezent relația cu clienții.

Potrivit Zoho, aproximativ 65% dintre clienții Bigin nu au mai folosit niciodată un sistem CRM, ceea ce îl face o alegere ideală pentru proprietarii de afaceri care doresc să se îndepărteze de foi de calcul precum Excel.
"Din ce în ce mai multe companii apelează la noi atunci când foile de calcul pur și simplu nu mai sunt suficiente pentru a-și gestiona eficient afacerea. Ele sunt deranjate de lipsa de vizibilitate a procesului, de introducerea datelor, de controlul asupra celor care introduc datele sau de opțiunile pentru diferite niveluri de securitate sau de acces pentru utilizatorii individuali. Asta este ceea ce pot obține în soluția Zoho, fie în versiunea Bigin, fie în versiunea CRM de bază.", spune Manuel Otic, Business Development Manager la Pro Futuro Consulting, Partener Premium al Zoho în Europa Centrală.