Capacitatea de a implementa ChatGPT în aplicațiile Zoho vă permite să vă creșteți productivitatea. Deși Zoho dispune deja de propria inteligență artificială Zia, există un mare potențial pentru utilizarea ChatGPT alături de alte aplicații Zoho. În prezent, este disponibilă integrarea directă a Cliq și Notebook.
Utilizarea botului ChatGPT pentru Zoho Cliq
Una dintre cele mai puternice aplicații de comunicare (pentru o colaborare rapidă și eficientă în echipă prin chat, partajare de fișiere, apeluri și apeluri video) din suita Zoho One, Zoho Cliq, are acum o funcție bot pe care o puteți folosi pe canalul Cliq pentru a-i adresa întrebări.
ChatGPT și Zoho Notebook
Zoho Notebook permite utilizatorilor să creeze notițe de diferite tipuri, inclusiv text, imagini, audio și linkuri web. Utilizatorii pot crea mai multe biblioteci de note în care își pot organiza notele și le pot adăuga etichete și marcaje.
Cei care au încercat deja ChatGPT vor fi observat că, din cauza numărului mare de persoane care încearcă să folosească ChatGPT, uneori trebuie să așteptați ca spațiul râvnit să devină disponibil. Aici intervine Zoho cu aplicația Zoho Notebook, care vă ajută să țineți evidența tuturor răspunsurilor dumneavoastră la ChatGPT. Cu aceste extensii de browser, puteți stoca comunicările ChatGPT direct în Zoho Notebook.
ChatGPT și alte produse Zoho
În prezent, Zoho Notebook și Cliq sunt singurele aplicații Zoho cu conectivitate directă, și suntem siguri că vom vedea în curând conectivitate cu CRM, Forms, Mail și Books, pe care le putem conecta în prezent datorită protocolului API deschis.