Zoho introduce serviciul Blended Conversations pentru Zoho Desk,
oferind noi capabilități de servicii pentru clienți.
Zoho Corporation, compania globală de tehnologie, a dezvăluit noi instrumente pentru Zoho Desk, platforma sa emblematică de servicii pentru clienți. Noile caracteristici includ o combinație perfectă de asistență vocală umană și comandată de bot. Cu aceste modificări, personalul serviciului pentru clienți poate oferi clienților informații și răspunsuri mai specifice la problemele raportate.
"În aceste vremuri economice grele, cele mai bune companii își intensifică eforturile pentru a păstra clienții. Toată lumea încearcă să obțină rezultate mai bune și să reducă cheltuielile", - a declarat Sridhar Iyengar Managing Director, Zoho Europe. „Soluțiile de servicii clienți din ce în ce mai bune sunt tocmai răspunsul la criza economică.” Blended Conversations, un nou serviciu din Zoho Desk combină inteligent munca oamenilor și a botilor, reducând astfel costurile serviciilor.”
Aplicat la Zoho Desk, serviciul Blended Conversations permite personalului serviciului pentru clienți să delege majoritatea sarcinilor manuale și tranzacționale către roboți, păstrând în același timp controlul uman asupra fluxului general de servicii.
Cu implementarea rapidă și ușoară a Zoho Desk, companiile pot dezvolta mai ușor serviciile de voce prin creșterea productivității angajaților fără a compromite calitatea serviciilor. Această soluție este o combinație a cadrului de mesagerie instantanee (IM) Zoho și a conversațiilor ghidate, un expert low-code pentru crearea de soluții cu autoservire. Cadrul IM permite companiilor să integreze serviciul de mesagerie Zoho Desk cu servicii precum WhatsApp, Telegram, Line, WeChat, Messenger și Instagram.
„Ceea ce clienții noștri apreciază cel mai mult la Zoho Desk este simplificarea comunicării cu utilizatorii, numeroasele funcții disponibile și automatizarea care reduce semnificativ timpul necesar pentru gestionarea cererilor sau reclamațiilor. Pentru mulți, configurarea ușoară ȘI capacitatea de a crea funcții personalizate care eficientizează echipele din cadrul companiei este importantă. Folosind rapoarte și tablouri de bord personalizate, permite personalului de service să vadă imaginea de ansamblu și să își îmbunătățească continuu operațiunile." - a declarat Krisztian Farkas, Director de la Pro Futuro Consulting.
Serviciul Conversații ghidate permite utilizatorilor de afaceri să construiască procese avansate de autoservire care sunt utile pentru serviciul clienți.
Personalul serviciului clienți poate alege dintr-o serie de întrebări sau răspunsuri predefinite pentru a rezolva în mod optim problema ridicată de client. În plus, în orice moment al conversației, un membru al personalului poate direcționa clienții să interacționeze cu un om și apoi să revină, dacă este necesar.
Conversațiile ghidate pot fi folosite într-o varietate de situații, cum ar fi rezervarea, comandarea, solicitarea returului de bunuri sau colectarea de informații pentru procesarea cardului de credit sau a asigurării.