Un sistem funcțional pentru gestionarea cererilor consumatorilor este piatra de temelie a serviciului pentru clienți eCommerce, oriunde contează răspunsul rapid și eficient la o problemă.
Un sistem funcțional pentru gestionarea cererilor consumatorilor este piatra de temelie a serviciului pentru clienți eCommerce, oriunde contează răspunsul rapid și eficient la o problemă.
Krisztian Farkas, Director of Technology la Pro Futuro Consulting și-a transmis comentariile către Teleinfo24 cu privire la modul de a ajuta la îmbunătățirea serviciilor pentru consumatori.
Printre altele, el a spus: Procesul de tratare a cererilor consumatorilor ar trebui să identifice în mod clar pe cei responsabili și să faciliteze accesul la urmărirea progresului cererilor și reclamațiilor. Acesta este motivul pentru care un sistem eficient de gestionare a acestui proces ar trebui să permită crearea de notificări în mai multe moduri, să aibă un sistem de notificare eficient, să implementeze clasificarea și gruparea notificărilor și automatizarea activităților repetitive. Sistemul ar trebui să ofere, de asemenea, capacitatea de a se integra cu alte programe utilizate de companie și să fie suficient de flexibil pentru a se adapta la procesele de flux de lucru utilizate.
De aceea, merită să testați Zoho Desk, care este renumit pentru gestionarea fără probleme a solicitărilor: Testează-l GRATUIT!